Belönings- och målspiralen…

Standard

När jag inte trodde att saker och ting kunde bli bättre så blev det just det. Galet!

Eftersom jag uppnådde ett av mina viktdelmål igår belönade jag mig med ett par nya joggingskor. I morse testade jag skorna och vet ni… jag joggade! Å just att kunna jogga en var ett av mina mål. Så hur ska jag belöna mig nu när jag fixat det?
Förslag, tack!

Jävlar i mig vad det har gått bra! Det är inte klokt vad kroppen samarbetar med mig. Den svarar bra på kost och träning, återhämningen är snabbare än den någonsin varit och jag känner mig stark och pigg. Å framför allt så känner jag mig än mer pepp! Belöning och delmål föder mersmak.
Nu finns det bara en väg att gå… mot nästa delmål!

Yoda

7 responses »

  1. Grattis! Jag är usel på delmålsbelöningar. Glömde mina på den tiden det begav sig hela tiden. Ta en resa till Skåne!

    • Tack, tack! Jag har varit usel men bestämt att bättra mig. Å titta så bra det gick!
      Bra belöningsförslag. Skåne är absolut bästa belöningen! 🙂

  2. Jättegrattis!
    Jag blev så full i skratt när jag såg bilden på dina skor. Jag köpte ett par nya i måndags och har sagt flera gånger ”kolla vilka snabba och studsiga skor”.😄

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

