Tonen klingar inte av…

Standard

Tonen jag satte under förmiddagen genomsyrade hela fredagen. Jobbet flöt på i en rackarns takt, vi semesterfirade med jordgubbar och veganglass och jag fick njuta MrT´s röst. En bra dag…

Cyklade hem i värmen, fixade middag och svidade om till baddräkt och cyklade vidare ner till badet. Första doppet för i år var superskönt. Inte kallt utan precis så där svalkande som ett bad ska vara. Åt min middag nere på stranden, softade och hade det riktigt gott. Gladde mig åt att jag kunde simma! Axlarna var på min sida och det kändes superskönt. Visserligen knakar det och knäpper det en hel del i vänstra axeln men det gör inte ont, å jag kan ta ut rörelserna ordentligt. Crawla gick halvbra med vänstern, men det ger sig snart.

Hemma igen hängde jag på altanen, njöt gott rödvin och livet i stort. Life is good!

Detta bildspel kräver JavaScript.

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

