Siriusotrogen…

Standard

Ledsen, men idag tänker jag vara otrogen mot Sirius. Jag ska ut till Tele 2 arena idag och träffa DIF´s mediaaansvarige för att vara med om ett Allsvenskt arrangemang. Jag måste ju förbereda mig för vem vet, snart är det kanske dags att göra samma sak fast på Studenternas.
Å jag känner mig nödd och tvungen att hålla på DIF idag, å är bara för Elliot och Kerim så klart! Bästa f.d blåsvarta stjärnor!

Bilderna kommer ifrån: https://www.allsvenskan.se/lagen/djurgardens-if/

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

