Bra sås reder sig själv…

Standard

bra kvinnor gör detsamma…
OM det var någon som tvekade över min förmåga måste jag göra er besvikna. Jag har bytt slang, hittat skiten som gjort hål på min gamla och trasiga slang, OCH justerat växlarna. Det ni!

20160705_192550

Skiten som punkade bakslangen…

Men för att få den där berömda balansen i mitt liv var jag så klart tvungen att sumpa min middag på bussen. Hade precis köpt en portion nudlar med räkor på Picard och skulle visa den för kollegan jag hade sällis med. Det skulle jag INTE ha gjort…

 

20160705_183135

Buffé på bussgolvet…

Kom hem, fick i mig mat till slut och jag är nöjd med dagen… Å vet ni…

…det roar mig!

2 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

