Att hålla sig till planeringen är bäst…

Standard

Det var meningen att jag skulle köra ett styrkepass i morse. Så var planen jag gjort upp igår! Men ditten och datten gjorde att jag ombestämde mig till att träna innan hemgång i stället.
Väl där hittade jag inte mitt passerkort. Jag kunde inte ta mig ner till gymmet i källaren, å hade någon släppt in mig hade jag inte kommit upp därifrån heller! IDIOT!

Är man både dum som inte håller sig till planen och dessutom slarvar bort passerkortet ska en ha straff. Å straffet idag blev att knalla hem, sju kilometer, i spöregn!

Åter igen, idiot! I morgon vete fasen hur jag gör. Jag kan inte vara tidig på jobbet, inget kort. Å eftersom jag inte kan vara det så lär jag jobba på till kvällen. Antar att det blir en promme hem i morgon också! Idiot!

Jag.

Inte bara idiot, en genomblöt idiot dessutom!

 

11 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

