Luften gick ur…

Standard

Väder och lust var med mig idag och jag tänkte ägna tidig eftermiddag åt en redig cykeltur. Men först skulle jag bara upp till affären en sväng. Planen fungerade bra tills jag kom ut från affären och såg att bakdäcket var platt, helt utan luft!

Helvete! Jag HATAR att få punka i allmänhet och när det händer bakdäcket blir jag mer än pisst. Jag har absolut inga problem med att köpa ny slang eller laga en trasig. Å händer det en olycka på framhjulet är det inte heller no problems. Men när det är bakdäck, på en cykel med 2467 stycken växlar är det inte så hoppsan längre.

Så nu funderar jag på att köpa ny cykel i stället!

20160703_081645[1]Inställningar, justeringar och skit gör mig svettig… orkar inte!

12 responses »

    • Hahahaaa… Ja, tråkiga saker kan få luften gå ur en.
      Ja, jag har gett mig fasen på att jag ska fixa det. Såg också att kedjan är rostig men DET fixar jag inte på egen hand utan lämnar in. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

