Jag är inte färdig här…

Standard

Jag har alltid älskat att vara nära vatten i allmänhet men det är något särskilt med havet. Om det är vilda stormar eller spegelblankt, spelar ingen roll. Havet gör något med mig. Jag känner lugn, jag får ro… Å även den här gången fick jag det, lugn och ro.

Sista kvällen här i Helsingborg var jag ute vid havet. Jag samlade mina tankar och sorterade intryck i solnedgången. Jag njöt, grät, log och skrattade om vartannat. Jag levde!

Jag kom inte fram till något särskilt egentligen. Vet bara att jag är inte färdig här… verkligen inte färdig här.

I morgon åker jag härifrån trots allt, men jag hoppas dock att jag är tillbaka snart igen… för ingen av oss är färdiga…

wp-image-1943325460jpg.jpg

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

