Helsingborg levererar…

Standard

Dagen idag började med värme och solsken. Jag har turistat, lunchat gott i solen å shoppat. Haft det riktigt bra idag också!

Sen kom molnen och regnet… å visst önskade jag mig bättre väder när vi var ute på Kullaberg. Men äh, skit samma… Det var så fint där ute med vidunderlig utsikt, stundtals rent vackert, och vi hade det gott och trivdes fint.

Det här är en härlig stad och jag hoppas den tar emot mig flera gånger… För än har jag mycket mer att upptäcka och utforska. Mycket mer! Vi är inte färdiga med varandra… 

8 responses »

  1. Jag hade glömt att det var Helsingborg du också varit i tidigare i år, så jag letade på inlägget och ser att vi sett något lika saker iaf🙂 Kärnan var ju fantastisk, vilken byggning och vilken utsikt. Jag gillade Helsingborg, förstår du gör det också😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

