Ledighet vädersvalka

Standard

Den här ledigheten var precis vad jag behövde, det har min kropp övertygat mig om. Inte förrän i natt har jag sovit gott och vaknat pigg. Jag började min ledighet i torsdags så det var verkligen på tiden. 94%, inte illa pinkat!
sömn
Min plan var att avsluta veckan ute vid kusten, njuta bad och sol, softa och ha det fint.  Å jo, nog kommer jag att få njuta.. men kanske inte så mycket av sol och bad.

Men va fasen, jag har resten av sommaren på mig att göra det så det går ingen nöd på mig, lovar!

väder

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

