I Don’t Care…

Standard

Det är midsommar, det regnar och är grått. Men vet ni, jag bryr mig inte ett dugg för jag är ledig en dryg vecka nu och det är som huvudsaken!

Det är ungefär det enda som jag bryr mig om just nu. Jag är ledig och kan ta igen mig, slipper galet tempo, slipper rusa upp om morgonen och jag slipper stress. Så skönt!

Toppar ledigheten med en liten tur till kusten. Tar in på hotell ett par nätter och lever gott!

Å vet ni, blir det regn och gråväder då också gör det mig inte ett dug… I Don´t Care!

5 responses »

  1. Är det något jag lärt mig i singelträsket så e det att man är sin egen lyckas smed 🙂 Bara vara är det bästa som finns ❤ ❤ Njuta av det lilla en tripp hit el dit e bara så härligt! Ha det bara underbart ❤ puss på dig från balls on the wall m ett glas rose o chirre ❤

  2. Och vet du, det var länge sedan jag brydde mig om väder. Varför hetsa upp sig över ngt man ändå inte kan styra över.
    Men här har det iaf varit kalas väder, trots midsommar. Fortsätt att ha det fint.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

