Sing Hallelujah…

Standard

Sing Hallelujah!
Sing it
Sing Hallelujah!
Sing it, yeah
Sing Hallelujah!

Åtta dagars elände och minst fyra timmar i supporten av mig, min kontakt i vår BRF har lagt ner minst det dubbla. En ny router samt engagerad och på-firman-jobbande-vän.
Där har ni receptet på nu fungerande tjänst från Telia. Det enda som behövdes var att man avslutar mina tjänster på Telia och ansluter mig på nytt.

Så nu har jag inte bara ett fungerande TV-utbud, jag har internet också. Å vet ni…

DET ROAR MIG!

4 responses »

  1. Kan bara instämma då! Hallelujah, praise the Lord!
    Skönt.. Då kan du få ha din kraft till annat. Pöss

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

