Fixar mig själv istället…

Standard

Eftersom jag inte kan lägga tid på att titta på TV eller nöjessurfa längre får jag lägga tid på annat.
Mig själv till exempel.
Jag har plockat vuxenpoäng och beställt tid hos tandläkaren. Jag har kontaktat ortopeden eftersom jag fått ont i axlarna igen. Onken har jag också kontaktat nu när jag ändå håller på med storrenovering.
Å så har jag fått hem min roddmaskin igen efter att ha varit utlånad till en kompis. Den kom igår, tillsammans med en flaska bubbel. Rosa bubbel. Så om någon mer vill låna så… 😉
Planerar för en liten semestertripp söderut. När är inte klart än… förhoppningsvis rätt snart. Om är förresten inte helt klart det heller… förhoppningsvis blir det av. Om det inte blir så får jag ombestämma mig och njuta av det som är klart och blir av i stället.
Det ordnar sig alltid… om man tar’t som det kommer.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

