Lever lyckligt ovetande…

Standard

Är kvar på jobbet men börjar förbereda mig för hemgång. Ikväll startar fotbolls-EM och naturligtvis vill jag se det.
Å just nu utgår jag från att jag får göra det, hemma i min egen soffa. Jag har dock ingen aning, lever i total ovisshet om fibern där hemma är igång igen efter blixtnedslaget eller inte.

Om inte, lär jag gå på lokal tills jag kan se fotbollen hemma. Jag kommer att bli både fattig och alkis på kuppen.

Vet inte om det roar mig eller inte.

4 responses »

  1. Va, är du en fotbollsnörd? Det är ju ett intresse jag inte förstår mig på. Själv hoppas jag att någon annan än Svt och TV4 har rättigheterna eftersom jag tillhör skaran som redan är trött på EM. Men jag inser ju att jag är en liten minoritet som inte gillar leken med boll.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

