Mat, mat, mat…

Standard

Det finns de som förstår min besatthet av att planera och tänka på mat. Det är vänner man ska vara rädd om. På riktigt!

Tidigare bestämde några ur den gyncancergrupp jag är med i att vi skulle hålla möte hemma hos mig och då passa på att laga och äta den mat jag äter. Jag älskar när folk är öppna för att smaka på något nytt, älskar att de är genuint intresserade av min kosthållning så självklart ska de hit, laga och äta mat.

Så idag har jag lagt saker och ting i blöt. Jag har snott receptet på god sås hos Marias matblogg och jag har skrivit lista på saker att handla i morgon bitti.

Ser fram mot morgondagens träff, ser fram mot morgondagens mat. Välkomna!

5 responses »

  1. Jaha?! Kan man göra så här? Skriva om en god sås utan att ange receptet? Fast du har kanske länkat… Nåja, en hel dag i solsken och sen vin på det.. *skyller ifrån mig lite*

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

