La dolce vita bara fortsätter…

Standard

Jag orkar bara inte med allt strul… just nu är det värre än vanligt.

Ikväll har jag ägnat halva kvällen åt att koppla dokument å ha mig för att skriva ut några hundra adressetiketter. När jag väl fixade det skulle jag bara skriva ut dem.
Jo tjena… min skrivare vägrade ta emot dem för ”den var upptagen av någon annan dator”. I helvete heller, det finns EN dator som är uppkopplad mot den, nämligen MIN!

Strulade med det ett bra tag. Fick till slut installera om hela skiten. När sen det var gjort tog färgen slut. Fixade det och tänkte då äntligen få ut skiten på etikettpapper. Då upptäckte jag att jag bara har sju ark å jag behöver sjutton!

För helvete… nu orkar jag inget mer. Jag är pisst, vill helst gå och lägga mig och sova minst en vecka. Men nä, det är jobb i morgon och jag VET redan nu att det kommer att bli ytterligare en skitdag.

Det här roar mig inte, inte ett dugg!

FUCK

12 responses »

  1. Hmmmm någon är sur 😆😆
    Läs min fb- status så förstår du att jag kan sympatisera med dig. Får se om jag har hundskit i min brevlåda imorgon bitti 😨

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

