Akupunktur och chokladblommor…

Standard

Började dagen idag på ISC och där var jag med om mitt livs första akupunkturstund. Tre nålar rätt in i knät. Jäklar vad det ilade men samtidigt var det skönt på något sätt. Två gånger till och sen är mitt knä som nytt. Faktum är att det kändes bättre i knät redan direkt efter behandlingen. Jag kunde till och med röra knät mer än jag gjort tidigare. Mirakel.

Träffade ordförisen i Liljan och vi fixade med föreningssaker och lunchade. Innan hemgång han jag hämta upp ett paket med chokladblommor som jag handlat. Det är en ny intressant bekantskap. Jag gillar choklad och blommor så chokladblommor måste vara en hit.

Nu är det mest soffa och vin. Å det roar mig så här på kvällskvisten… roar mig oerhört!

CB

Bilden på chokladblommorna kommer från bakker.se

7 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

