Bästa bartendern…

Standard

Bartendern, runt 35 år -Jag är i den åldern att jag tycker det är skönt att komma hem tidigt på kvällarna. Orkar inte vara ute och festa så länge.
Jag -Hur kan du prata om ålder när jag sitter här?
-Varför inte, jag är ju äldst.
-Nej, jag kan garantera dig, jag är äldst bland oss. Jag lovar!
-Är du? Aldrig… du är i min ålder, lite yngre.
-Glöm det… jag fyllde precis 50!!!
-Å fan, du skojar. Jag trodde du var 38, max!

Sa jag att jag älskar bartendern på Kött och Fiskbaren

 

8 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

