Redo för #MieBigFive0…

Standard

Saker och ting börjar ordna upp sig. Nya, HELA, glajjer på näsan, jag är pigg och frisk (peppar, peppar) och förberedelserna för morgondagen är avbockade en efter en. Nu är det bara jaget kvar att fixa till.

Idag kommer Maria hit, hurra! Vi gör som vi gör för det mesta, dricker bubbel, tjattrar och trivs. I morgon kommer Nina hit och förgyller samt hjälper mig med mathämtning. Guld-Nina!

Ja, sen vet jag inte vad som händer… och tur är nog det. Fast det blir bra, hur det än blir. Jag har nästan förlikat mig, men bara nästan, med att fylla 50 27!

fyller

Så här kan morgondagen kanske bli…

21 responses »

  1. Åh vad roligt, ni får ha det så himla kul så firar vi vidare i Budapest!
    En gång i livet ska jag dock åka till Uppsala så håll dig ständigt redo 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

