Trippelt spännande…

Standard

Jobbar undan det sista jag har att göra innan jag går på ledighet. Det ska bli skönt att vara ledig och få rå om mig själv en smula.
I morgon bitti skrivs jag in på Samariterhemmet och där ska de röra om lite i magen på mig… inget allvarligt alls. Men en natt får jag vara kvar där innan jag får komma hem igen.
Så i morse var jag tvungen att städa lite extra, bädda rent i sängen och ta fram det där vidriga jag måste duscha mig med ikväll… å i morgon bitti.
Jag ska försöka måste ta en spruta i magen ikväll och det blir ju hoppsan. Jag har inga problem med att bli stucken både här och där, men att spruta sig själv?

Jag är pirrig, det måste jag erkänna, men mest lugn. Topppar magpirret med Sirius-Halmstads BK i kväll. Premiär inte bara för lagen utan också för mig som numera är mediaansvarig under eventen. Allt kommer att gå bra, det är jag övertygad om!

IKsirius

Wall of Fame

16 responses »

  1. Mie, jag tänker på dig. Du är tuff och jag hoppas det allra, allra bästa för dig, också framåt när ingreppet är gjort och du ska rehabilitera…
    Eftersom du följer din födelsedagstradition så kan du bära med dig känslan av att det här kommer att gå bra.
    Kramar om!

  2. Vi bestämmer att allt går bra, tycker jag!
    Jag var rädd för att sticka mig själv, men det gick finfint. En av de få gånger jag varit glad över magvolangen. 😉
    Lycka till!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

