Men nu då…

Standard

Jag hade ju bestämt att 2015 skulle bli mitt reseliv och hade långtgående planer på flera resor både när och fjärran. Men så gick det som det gick och resorna, inte alla, fick stryka på foten.

Men skam den som ger sig. 2016 är inte bara ett år av en massa firande utan det blir även ett reseår. Det har mina världsbästa polare sett till… å jag är inte sen att hänka på.

Så i höst åker jag med mina FAB-brudar till någon grekisk ö och har det gott. Efter det åker jag till Budapest med BloggReseBrudarna och med både Jordanien och Berlinresa i bagaget vet jag att det kommer att bli kanoners.

Jag har världen bästa polare å det roar mig något så oerhört!

Balaton

 

10 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

