Jag bara förbereder mig…

Standard

Just nu verkar mitt liv mest innehålla förberedelser av olika slag. Det är en rackarns tur att jag inte är riktigt navlad utan gillar just förberedelser. Men nu tycker nog även jag att det börjar bli löjligt.
Jag ska ha ledigt i två veckor och just ju förbereder jag mig för det. I helgen ska jag åka iväg och shoppa, förberedelser till #BigFive0. På söndag ska jag rodda på Studan, förberedelser till den stora Superettanpremiären.
Parallellt med det pågår ständiga förberedelser i huvudet på mig när det gäller liv, hem å You Name It!

redo

3 responses »

  1. Hittade hit via ”Mitt liv som femtio” och tyckte namnet på bloggen var intressant. ”Mies” är nämligen ”man” på finska och jag som är finlandssvensk är tvåspråkig 🙂 Insåg sedan att du troligen heter Mie – men det blev en kul tanke/ord/lek!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

