Pigg trots allt…

Standard

Led oerhört med svärsonen när han igår berättade att han skulle börja jobba vid sextiden och behövde gå upp i ottan. Led så pass att jag sympativaknade vid fyratiden. Idiot!

Jag har tidigare, vid ett tillfälle, haft en period då jag hade svårtytt sova på nätterna. Å det verkar inte bättre än att jag är där igen. Det vill jag inte. Jag vill sova gott, jag ääääälskar att sova. Inte så att jag vill ligga och sova hela förmiddagar, utan mer att jag vill lägga mig i tid och ha en god nattsömn i åtta timmar.

Då funkar jag som allra bäst, å det är något som roar mig!

8 responses »

  1. Jag behöver sova, funkar dåligt på lite sömn, men ogillar att det tar sån tid. Iallafall för mig, jag sover åtta timmar. Förutom nu. Vaknar halv två och är pigg!? Somnar om efter långt och länge, vaknar fyra! Sen är jag som ett utskitet lingon på eftermiddagen.

    • Du vet ju att jag har en enorm sympatisk ådra… eller`! *S*
      Ja, är man bara pigg så kan man ju jobba. Eller fixa lite hemma… det finns alltid saker att fylla ut tiden med! 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

