Planering…

Standard

Att jag gillar att planera saker och ting är ingen hemlighet. Det gör jag mest hela tiden både hemma och på jobbet. Planerar!

I synnerhet när det gäller min träning, den vill jag planera både för att säkerställa tid och utfall. Att jag mäter, räknar och har mig när det gäller träning är väl heller inget som kommer som en överraskning.
Men ibland blir det fel. Som igår! Hade planerat för ett styrkepass, men gymmet var stängt och glömde totalt bort att jag har ett gym på jobbet. Idiot! Så jag cyklade i stället…

Men efter dryga milen kom jag på att jag ska på en timmes spinning idag. Så cykling var kanske inte precis det jag skulle göra, så jag planerade om rutten, åkte hem i terrängen! Dubbelidiot! Landsväg hade varit mer okej och inte känts lika mycket i kroppen idag.

Nu är det gjort, å idag är det spinningdag. Första på.. jag vet fan inte hur länge. Så länge är det!

CykelMie

6 responses »

  1. Hahahahah du är duktig o målinriktad,lite skavis kommer på köpet!! Själv ska jag gå en 5 km PW!! Puss o kraaam ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

