Officiellt invigd…

Standard

Igår var en synnerligt bra dag. Jobbet flöt på och yogan gjorde underverk. Men främst slutet av dagen var bra för då träffade jag Irrhönan. Det är andra gången vi har en dejt på Plock så nu kan vi säga att vi har skapat en tradition!

Vi pladdrade, drack gott vin, skrattade, förfasade oss, skrattade ännu mer. Han till och med prata lite med kocksonen som jobbade. Kärlek!

Folk som påstår att man inte kan lära känna varandra via bloggar och andra media vet inte vad de talar om. Irrhönan känner mig, det märktes när vi officiellt invigde firandet av min kommande födelsedag.
Jag fick en fantastiskt fin ljuslykta design Ernst Kirchsteiger och en disktrasa med ett passande tryck på. Mycket passande.

Tack älskade hönan för igår. Nästa gång kommer jag ner till dig i stället!

present

8 responses »

  1. Tusen tusen tack för igår, det var fantastiskt att se dig igen. Det är lättare med bloggar. Inget snack, pang tjafs in närapå tankarna, värderingarna och allt onödigt är liksom bara skalet – det som andra (icke bloggare) ser 🙂

    Tradition – apselut. Och stamställe med fasta platser! Nästa gång borde de har skruvat dit plaketter i stolarna minst!!

    Jag kommer att tänka på dig massor varenda gång någon har födelsedag och undra ”vad händer med Mie nu?” och samtidigt veta att det går bra just för att det är födelsedag. ❤ Ta hand om dig!!!

    • Ja, födelsedagar har en särskild plats i mitt liv, minst sagt.
      Jag ska prata med ägaren om att märka upp våra platser. 🙂
      Hoppas nu att resandet gått enligt plan och att ni kommer hem ordentligt. Hörs och syns.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

