Jag ÄR skitbra…

Standard

Jag måste slå av på takten. Jag kan, eller behöver inte ens, låta andras nojor påverka mig i mitt jobb. Jag vet att jag är skitbra på det jag gör, bland de bästa.
Men ändå blir jag påverkad av att det nu, helt plötsligt, blivit intressant med mina arbetsuppgifter så till den milda grad att både politiken och ledning vill veta mer, men framför allt nagelfara och styra upp.

Men ni kan vara alldeles lugna. Jag kan det här, jag har lagt rutiner, byggt en organisation som fungerar och jag har håvat hem många miljoner till kommunen. Inget behöver styras upp eller ändras på.

Så sitt i båten, gör det ni är bäst på så gör jag det jag är bäst på. Deal?!

pengar

10 responses »

    • Statsbidragsåtesökningar. De kostnader som kommunen har kring ensamkommande ser jag till att de får tillbaka.
      Funderar på att börja konsulta och ta procent på återsökningen i stället för att vara anställd. 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

