Buzza Forté Pharma…

Standard

Idag fick jag hem ett paket från Buzzador innehållande vitaminpiller som ska göra underverk med min hy.

Det står att Forté Pharma Laboratories grundades av Dr Vann Rougier. Denne man ska tydligen ha en långvarig erfarenhet som läkare till ”idrottsstjärnor” har medverkat i vetenskapliga kommittéer osv. Han sägs ha en gedigen kunskap om nutrition.
En googling senare har jag mest sett en massa bantning och tröttsamma quick-fix.

Det heter att: kosttillskottet har en unik kombination av vitamin C, hydrolyserat marint kollagen och hyaluronsyra. Så nu ska jag få en normal kollagenbildning och skydd från oxidativ stress. Kanon va?

Så nu ska jag ta dessa vitaminpiller i trettio dagar och efter det kommer utvärderingen.

Vad tror ni, kommer man att kunna se någon skillnad över huvud taget?

Vitamin

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

