Längtar efter min tid…

Standard

Gudars vad jag behöver få vara ensam ett tag nu… komma bort och bara ha mig själv som sällskap.
Fast helst vill jag kunna vara ensam i mitt eget hem så klart.
Veta att hemmet ser ut som när jag lämnade det när jag kommer hem på kvällen. Veta att jag har bröd till som räcker till frukost dagen efter och toapappersrullar kvar i förrådet. Veta redan på jobbet vad det är jag behöver handla hem och vad som finns. Veta att jag kan ligga i soffan en hel kväll om jag så vill.

Det är vad jag behöver just nu… bland annat!

 

20 responses »

  1. Jag längtar efter det varje dag. Dottern säger att det är straffet för att jag, när dom var barn, sa att dom måste flytta när dom är 18

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

