Varken med eller utan duck face…

Standard

Det blev varken s.k. jogg eller simning idag. Det blev cykling i några mil. Å jag lär av mina misstag så idag har jag inget skav alls. Tjoho!

Cyklade runt halva Sverige, typ, och landade  på Lötens IP där Sirius tog emot Degerfors. Å den här gången gick det vägen, vinst med 1-0.
Den enda missen stod jag själv för. Jag glömde ju ta en selfie, eller blir det wefie???, med Boris, Put Your Love on Me, Lumbana! Får leva på min wefie med Kevin Walker så länge.

När jag cyklade till matchen var det en smula vår i luften, det var åtminstone snöfritt. Det var det INTE när jag cyklade hem. Vet ni hur jävla äckligt det är att cykla när snön piskar en i ansiktet? Vidrigt!

I morgon firar vi dottern, sen ska jag träna… inomhus!

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

