Mitt år…

Standard

Efter en massa skitår är det bestämt att året i år är mitt bästa på länge, kanske bästa ever. Det började lite smått redan förra året, som ett förspel typ. 

Nu har det snart gått ett kvarts år och saker och ting börjar röra på sig, bra saker, härliga saker. Å jag njuter nu och kommer att njuta sen. Vet att många är rädd att jinxa, rädd att njuta fullt ut ”eftersom det då slutar med elände”. Hell no, njutning föder njutning. Lycka ger lycka. Dessutom är mitt eländeskonto i princip övertrasserat så det finns inget kvar att ta av där. 

Mina största problem just nu är: vad ska jag ha på mig när jag fyller, hur jag ska hinna lära mig lägga snygg eyeliner, ska jag simma eller ”jogga” idag och vilket styrketräningsprogram ska jag köra från nu? I-landsproblem allt ihop och jag älskart!

klokt

8 responses »

  1. Även om man är rädd att njuta fullt ut kan det ta en ände med förskräckelse så varför inte vara skitlycklig tills/om det händer? 🙂
    Kör hårt.
    Jag noterade f.ö att med mina fransar à la Mae West så syns ändå inte en eyeliner 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

