Liv och jobb…

Standard

Nu är jag inne i någon slags rulle. Inget särskilt händer, inget särskilt sker. Det rullar på helt enkelt och det är rätt skönt det.

Något som inte rullar så bra just nu är min cykel. Eller rättare sagt, det är jag som inte har lust att grensla den… än! Fan så ont skavet gör!

Eftersom saker och ting rullar på just nu ska jag passa på att planera in träningen. För det vore ju rackarns härligt om den också kunde börja rulla på… av sig själv. Typ!

träningskalender

10 responses »

    • Det funkar säkert när man ”tantcyklar” Hahaha…
      Men skarvarna i kläderna finns kvar och jag gnider på i många kilometer. Så cykelbyxa, troslöst och en sadel som passar mina sittben och röv är det enda raka. 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

