Inte bara skorna som skaver…

Standard

När det är vår är det många som drabbas av skoskav. Men inte jag, jag har drabbats av sadelskav!

NÄR ska jag lära mig att det inte går att ha vad som helst på sig när man susar omkring i omgivningarna?
Jag har kommit så långt att jag inte cyklar i jeans, eller skinnbyxor. För jo, så jävla dum har jag varit att jag cyklat i skinnbyxor. Men det gjorde jag bara en (1) gång.
Däremot har jag uppenbarligen inte kommit så långt så jag tänker på vad jag har för trosor på mig. Eller rättare sagt ATT jag har trosor på mig. Å DET STRAFFAR SIG!  Big time!

Men nu är våren här.. igen. Å det ska firas genom att köpa nya cykelbyxor och bra smörja till både mig och cykeln. Dessutom ska den in på underhåll och jag ska kika efter ny sadel och lite andra grejer.

Våga Vägra Skav i Vår!

salva

3 responses »

  1. Pingback: Varken med eller utan duck face… | MiesLiv

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

