RCC och andra roligheter…

Standard

Idag ska jag ägna mig åt mitt, och andras, livs viktigaste uppdrag. Jag ska på möte, Regional vårdprocessgrupp gynekologisk cancer, på Regionalt cancercentrum, RCC.
Kan jag göra gott för de som får gynekologisk cancer nu och framåt så gör jag gott för mig. Ingen ska behöva gå samma väg som jag gjorde, ingen!

Därför är jag engagerad i RCC och sitter som patientrepresentant i tre olika grupper. Å jag vill tro att jag gör skillnad.

Sen hastar jag iväg, hämtar upp ett paket som vännerna Pia och Lasse Schönemyr på Äkta Rök har packat åt mig. Jag ser verkligen fram mot att få prova deras produkter, framför allt Vegme. Åter, tack!

Efter det är det dags för bowling och pubhäng med kollegorna. Vet redan nu att det kommer att bli en apkul fredag.

Det roar mig mycket! Å så lite fredagsmys på det…
https://youtu.be/Uke7mgz-0_4

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

