Dags för LISTAN…

Standard

Tror det var cirka 45 år sedan jag körde listan senast så det är hög tid för det. Tidigare var det sexiga appar och sexig tomtemor som toppade minns jag. Det är inte inte längre, tack och lov, utan…

”kunde inte delas ut” är etta på listan. När jag bloggade om det har jag inte en aning om dock!

Tvåa är kvarg och det är inte så konstigt att man hittar hit på den sökningen. 

Trea är miesliv och det är inte heller så konstigt att man hittar hit om man söker på det!

På en fjärdeplats ligger Uppsalas sämsta gynekolog Nikolay Georgiev. Å jag är glad över att sökningar på det aset leder hit till bloggen så folk kan läsa om vad han gjort med mig. Hoppas verkligen läsningen genererat många avbokningar!

Femte och sista sökningen på dagens lista är kondens i ostkupan… och det är väl sånt man kan få om man går till Nikolay Georgiev! Närå, skämt å sido, det handlar om att Tupperware lovar runt och håller tunt när det gäller sina ostkupor. 

3 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

