Närhet är bra…

Standard

Detta bildspel kräver JavaScript.

Närhet till gymmet menar jag så klart…

Jag är visserligen redan nöjd med min nya arbetsplats. Än nöjdare är jag över att jag kan träna i huset. I källaren ligger ett träningsrum och tillhörande fräscht omklädningsrum och dusch. Kanoners.
Jag kan träna både styrka och kondition där nere. För det fanns löpband, roddmaskin, crosstrainers, cyklar och gud vet vad… Jag tar det som ett omen, jag måste köra kondition också. MÅSTE!

I morgon börjar jag dagen nere i källaren i stället för att åka till Actic. Naturligtvis kommer jag att fortsätta gå där också, men nu blir det fler pass än träningsstunder.

Det här roar mig en hel del kan ni tro!

 

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

