Mötet i Götet…

Standard

Jag har hört att det är fint att åka söderöver och möta våren… Så jag tar och gör det, möter våren i Göteborg i april tillsammans med kära kollegan från GCF Liljan.

Fast egentligen är det så att vi ska dit och förkovra oss en smula. Utbildningen är för patientföreträdare som medverkar i kvalitetsregisterarbete. Japp! Alla fattar?!

Hur som, det ska bli kul å jag ser fram mot att få åka dit. Träffa lite nytt folk, bo på hotell och ha det bra, förutom att lära nytt förstås.

Å den här gången ska jag INTE halka och göra mig illa… lovar!

hotell

Bilden är ifrån http://www.goteborg.com/gothia-towers/

 

 

4 responses »

    • Som jag skrev så är det en kurs för patientföreträdare som medverkar i kvalitetsregisterarbete. Vet inte om ni har någon som gör det?!
      Det är kansliet för nationella kvalitetsregister på SKL som står för kursen.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

