Exhausted…

Standard

Åh vad jag önskar att klockan var lite mer än den är nu. Jag är så trött men lägger jag mig nu lär jag vakna vid tre i natt å det är obra.

Söndagar är vilodagar sägs det. Men inte för mig. Var på gymmet så snart de hade öppnat… Körde mitt pass å la till lite fler arm- och axelövningar bara för att jag kan och kroppen håller. Känns super.

Efter energipåfyllning knallade jag mina 10 000 steg som är minsta dagsknallandet. 

Avslutade dagen med cupfotboll där tjejerna tyvärr torskade. Men oavsett var det kul att se dem igen. Det var ett tag sen senast. 

Sen hem, påfyllning av energi, packa ur träningsväskan och packa i jobbväskan. Nu är jag redo för en ny vecka och, som sagt, även för sängen. Har sovit lite kackigt senaste nätterna, drömt mycket och vaknat en massa. Fullmånejävel, det räcker så.

Nu är klockan kvart i nio, nu gör jag mig i ordning och lägger mig… Vaknar jag tidigt så må det vara hänt. Faktiskt!

  

4 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

