Det kostar…

Standard

Det kostar att ligga på topp… å det kostar ännu mer att ligga sjuk i influensa.

Fyra dagars sjukskrivning och jag förlorar runt tre tusen spänn. Är det klokt det?

Inte undra på att sjuknärvaron är hög. Vansinne!

Dessutom har jag träningsvärk idag, å introducerar ny medarbetare, å har datorstrul, å fick igår reda på att jag ska byta enhet igen! FAAN!

Å människan som har NOLL servicekänsla har fortfarande inte levererat det jag behöver för att gå vidare med en arbetsuppgift! SFHB!!!

Ge mig lite roligheter!

8 responses »

  1. En fånig sjukhushistoria – det kan kanske pigga upp.

    – Pettersson är faktiskt mycket bättre idag. Han har börjat tala!
    – Jaså, vad säger han då?
    – Att han känner sig sämre.

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

