Städ och pop…

Standard

Städade hemma under förmiddagen i stället för att vara ute i det finfina vädret. Tänker inte ha dåligt samvete för det… Jag vet att det kommer mer väder en annan dag.

I övrigt är det lugnt… Svärsonen har blivit förkyld, dotter har sovit halva dagen och ska jobba ikväll. Det jobbigaste vi gjort under eftermiddagen är att låta julklapparna gå varma. Julklapparna som i micro och micropopcornbunke. 

Om kvällen går i samma popcorntakt, ökar eller minskar har jag inte en aning om. Det vore kul att gå på lokal, men samtidigt vill jag krya på mig ordentligt. Svårare funderingar och val än så har jag inte. 

Å det roar mig, mycket!

  

5 responses »

  1. Rätt juligt fortfarande hemma hos er då, finväder som kommer på annandagen (långt till dess bara och julklappar)
    Själv ska jag ta bort de sista julsakerna imorgon.
    Nu får det räcka med jul och inget extra mysljus behövs längre 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

