Tiden går…

Standard

image

Den här bilden tog jag för tre år sedan idag. Jag minns det som igår…
Jag hade varit och tränat, kände mig pigg och stark som faan.
Jag tog en fika på Ackis innan jag skulle in på undersökning. Träffade en polare och pratade bort en stund om hemmavarande vuxna barn och särboskap. Det var en bra dag…

Trodde att det skulle fortsätta vara det även efter undersökningen.
Tyvärr visade det sig att jag hade en stor tumör på livmoderhalsen.
Efter det rullade det på och min kropp blev aldrig mer sig likt.

16 responses »

  1. Men du överlevde och jag kan inte fatta att du varit så positiv hela tiden. Du är en förebild. Nu kommer 3 nya år och sedan ytterligare 3… och dom ska vara bra va?

    • Nej, det är inte självklart å det är därför det känns lite jobbigt sådana här dagar. Men nu kommer jag inte att uppleva fler näradödenupplevelser… nu är livet gott!

  2. Tänker att för tre år sen visst jag inte vem du var, tiden före du blev sjuk. Har ändå bara känt dig som en glad och positiv människa. Övertygad att ”You have the Forse with you”

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

