#Hamnesplanaden3L

Standard

Trots snorsegt huvud och tunga ben lyckades jag ta mig till rätt ställe igår morse. Efter det var det slut på det strukturerade livet…

Först hade jag problem att komma in i huset. Ett par kollegor svepte dock snabbt igenom dörren och gav faan i att vänta in mig trots mitt hojtande. Karma kommer!
Men till slut kunde jag smita in med mina rökande kollegor. Karma kommer där med!

1

Där är mitt rum…

Sen var det bara att leta på rätt uppgång, rätt korridor och rätt rum. När det var gjort upptäckte jag att någon fått för sig att jag var två.

Märk väl att nätet är påkopplat i uttaget till höger i bild. Lampan i taget finns ovan skrivbordet till vänster i bild. Allt stod för övrigt uppackat till just vänster.
Blev av med ett bord till slut och fortsatte packa upp.

4

Det enda lull jag behöver!

 

Nu är jag installerad och klar. Nu är det bara resten kvar… jobbe!

Tjing!

4 responses »

  1. du fick ju ett oerhört stort rum i alla fall.
    Med våra mått mätt hade ni kunnat sitta fyra därinne och eftersom vi jobbar i offentlig förvaltning hade det väl räckt med ett uttag /4 😉
    Man får ju leva upp till förväntningarna liksom!

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

