Planerar friska livet i vår…

Standard

Hittade en sån fiffig sida nu när jag satt och planerade utelivet i vår. Distansen.

Jag hittade den nyss, å har därför ingen aning om den är okej, om den mäter korrekt eller om den är stabil. Det får tiden utvisa. Om inte någon som läser här har testat tidigare och vet hur den är.

Det blev inte så mycket cyklande för mig förra året av olika anledningar. Bland annat vädret. För jo, det finns dåligt väder oavsett kläder!!! Men i år hade jag tänkt att nöta cykel ordentligt. Jag lär behöva shoppa upp mig på lite nya prylar till cykeln i vår men trots det är det kul att redan nu planera rutter.

Vet dock inte hur jag startar smartast. Hur ofta, distans, ökning, osv. Men det ger sig. Jag har en del att ta igen efter olyckan. Å jag är bra ivrig, kanske lite för ivrig. Men jag ska vara klok, eller åtminstone försöka vara klok. Lyssna på kroppen, kanske även lyssna på ortopeden och en och annan coach.

Hur som, jag är bra sugen på att börja trampa… är det inte vår än?

 

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

