Det blir inte som planerat…

Standard

Nä, jag är inte alls så frisk som jag hade bestämt och planerat.
Samlade visserligen på mig så mycket kraft att jag kunde hasa iväg till läkaren igår. Det var mer än jag egentligen orkade så resten av dagen tillbringades liggande och lilla mor kom med förnödenheter till mig.

Idag hade jag planerat att vara på jobbet för att packa ihop mitt kontorsrum. Men icke, det finns inte en gnutta energi till det.
Men jag hoppas att mina kollegor fixar det. Jag har naturligtvis lovat att återgälda det på bästa sätt så jag hoppas att de är mutbara.

Hatar influensa, HATAR!

20151225_113450-1

HATAR!

8 responses »

  1. Fula ord fula ord….men massor av kärlek skratt och kramar från mig ❤😙😄❤ (för vi orkar alltid skratta lite eller hur? !)

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

