Överlevde natten…

Standard

…men det var på håret.

Vaknade efter ett par timmar av att det var dags att klä av mig strumpor, hood och tjocka byxor.  Slukade ett par alvedon och somnade om.

Sen vaknade jag massor av gånger av att jag pratade i sömnen. Jag var helt säker på att jag hade sällskap i sängen. Å varenda gång jag trodde att han var på väg upp sträckte jag ut en arm och vaknade av att jag gnällde ”nej, nej, gå inte….” Tidigare hade jag vaknat av att jag grät. Han jag trodde var här var på mitt jobbs AW. Gudars så ledsen jag var… Men uppenbarligen kom han hit sen.

När jag väl vaknade på riktigt var jag ensam i stora sängen å tur var väl det. Jag känner mig än värre idag.

Men jag måste bli bättre. I morgon har jag en läkartid jag INTE kan flytta på, jag måste dit. Det får vara morgondagens bekymmer. Nu är det vila, vätska och vänlighet som gäller. Så det så!

4 responses »

  1. Läskiga drömmar när man e sjuk,dom e såå jävla verkliga! Hemskt!! Men imorgon e du bättre så du kan träffa läkaren. Kryapådigsötispruttis ❤ ❤ Puss o kraaam 🙂

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

