YEEEEY…

Standard

På jobbet. Mellis och kaffe i magen. Känns skönt  i hela kroppen efter mitt pass. Körde igenom hela kroppen ordentligt. Ja, förutom axlarna då förstås, där körde jag rehabträning.

Pratat med sjukgymnasten och har tid där den nionde. Hon är nöjd med hur det gått hittills, jag också. Nu ska vi bara få bukt med inklämningen. Vill försöka med rehab innan jag tar till kortison.

Life is good.. å det roar mig mycket!

macka

Det var längesedan en mellismacka var så god som den här efter träning.

6 responses »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

