Idag faller domen…

Standard

Idag är det dags. Idag får jag veta hur det står till med mina axlar.

Jag hoppas naturligtvis på att läkningen har satt en jäkla fart. Jag hoppas på att jag kan få börja använda axlarna så smått. Men jag är skeptiskt… Vaknar varje morgon med bortdomnade armar. Har ont varje dag. Det verkar inte stå rätt till på något sätt.

Men med en dåres envishet håller jag tummarna och hoppas på mirakel. Står inte ut längre.

Under förmiddagen, röntgen. I eftermiddag, träffa ortoped. 

20140301_141947[1]

13 responses »

  1. Ja, är det någon som kan sätta sig in i din känsla idag så är det jag, håller också tummarna för dig… och du, en bra sak är att om du får ett dåligt röntgenresultat behöver du i alla fall inte överväga avlivning 😉
    Alltid något att glädja sig åt ❤

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

