Bilaterala proximala humerusfrakturer…

Standard

…är ett minne blott. De har läkt ihop!

ÄNTLIGEN

Men tyvärr har jag förmodligen råkat ut för en inklämningsskada, främst i höger axel. Jag ska börja cuffträna, träna mycket rygg för att se till att axlarna håller sig i lätt läge och inte tippar framåt.
Blir det inte bättre så får jag komma tillbaka och ta kortison i axeln. Men det är inget jag bryr mig om nu. Jag är läkt och det är huvudsaken!

axel

Här emellan går senor och skit, där är det trångt, där klämmer det å där är jag förmodligen inflammerad. 

23 responses »

  1. Då vet jag hur du har det för det var därför min axel opererades… efter att jag testat sjukgymastik och naprapat i ett halvår.
    Hoppas att det blir bra snart. Annars får du komma med till Thailand i sommar – dom vrider till axeljäveln 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

