Godmorgon…

Standard

Ligger fortfarande i sängen. Hade tänkt att ta sovmorgon till sju så därför vaknade jag halv sex.
Känner fortfarande av lugnet efter yogan igår. Härligt.
Gjorde misstaget att köpa hem en burgare igår, å lökringar, å dipp.
Det var gott men faan så jag mådde efteråt.
Jag fick hjärtklappning och blev så trött att jag inte minns sista utmaningen på kockprogrammet. Stapplade i säng direkt efter det.
Ännu en sak jag inte behöver äta läggs till i listan.

Ny dag, nya roligheter. Life is good. Å det roar mig mycket!

13 responses »

  1. Lustigt det där med matminnen. Ibland blir suget stort och jag bara måste testa sånt jag äääälskade förr. Inser oftast att min smak för vad som är gott har ändrats och ibland protesterar kroppen också. Kan det vara så att jag börjar bli förståndig? 😉

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

