Vegorätt blev vegofel…

Standard

Tittade på Vegorätt igår och blev satans så besviken!

Jag hade inte räknat med att se två unga kvinnor flamsa med varandra, ha yoga på en åker, sitta och grilla med familjen på en strand. Jag hade definitivt inte räknat med att se dem mata varandra i motljus.

Trams!

Det jag däremot hade velat se var en människa som lagar vegomat. En människa som berättar om den veganska kosten, ger tips på hur man enkelt får till en bra måltid och vad man bör ha hemma.
Jag hade, med andra ord, velat se ett inspirerande matlagningsprogram för veganmat. Precis som alla andra matlagningsprogram görs!

Det här roade mig icke!

6 responses »

  1. ”Vad var er tanke med programmet?

    – För att nå målgruppen som programmet riktar sig till – unga kvinnor mellan arton och trettiofem – så är den här typen av program helt rätt. Två unga men väletablerade tjejer som intresserar sig för matlagning på ett annat sätt. Konceptet är ett livsstilsprogram med goda och snygga recept. Vi ville skildra miljön de lever i.” http://unvis.it/www.dn.se/kultur-noje/film-tv/svt-om-kritiken-mot-vegoratt-vi-ville-skildra-miljon-de-lever-i/

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

