Knyter ihop…

Standard

Avslutar helgen som vanligt med att planera och fixa veckan som kommer. Det är något tryggt i att göra som jag brukar göra på söndagarna. Igenkänningstryggt.

Matlådorna för veckans luncher är färdiga, all tvätt är tvättad, disken diskad, plocket bortplockat.

Lilla mor har varit här på en kopp kaffe och jag har visat henne hur man jobbar i PRO’s databas.
En kollega har varit här och hämtat roddmaskinen. Jag kan inte använda den än och hon funderade på att köpa en. Så för att vara säker på att det är något för henne skulle hon testa min ett tag. Det är bra, jag blir bara sur av att se den stå där och retas.

Nu ska jag ägna sista stunden innan det är dags sova med att plugga. Det roar mig!

män

Bilden har absolut inget med inlägget att göra… Det är bara en otroligt fin bild!

One response »

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

