Ledsnat…

Standard

Nu har jag ledsnat på trasiga axlar och skruttig kropp. Nu har jag bokat in mig på en yogakurs, eller rättare sagt två, kurs ett och kurs två. Japp!

Å eftersom järnet börjar ta och jag blir piggare och piggare har jag förnyat mitt medlemskap på gymmet. Jag kan inte köra mitt gamla program…än. Marklyft, squats, militärpress och latsdrag är inte helt lätt med mina knäckebrödsaxlar.

Men va fasen, det finns alltid något jag kan göra. Benpress, ryggresningar, crunches osv.

Det är skönt att vara pigg igen, superskönt!

Nu är det bokat och klart, i morgon 18.00 har jag genomgång på gymmet. DET roar mig!

legs

Var så goda, nu är det er tur att tycka till och skriva något!

